Personbil knuffas framför en lastbil
Benny får ett högprioriterat larm om att en personbil knuffats framför en lastbil i flera hundra meter. Han åker dit så fort han kan för att skydda och hjälpa bilisten. Berra får ett larm om några bilister som haft otur och sitter fast i en trappa.