Allvarlig seriekrock på E4an
Benny larmas till en allvarlig seriekrock på E4an vid Häggvik. Lutten hjälper en skärrad kvinna efter att det börjat brinna i cigarettuttaget i hennes bil. Roine åker på ett larm där en lastbil varit för hög för en viadukt på E4an.