Gold Coast OC Spring Pageant
The Golden Coast of California is host to this high-stakes pageant as newcomer Sparkal, 7, takes on returning heavy hitter Michaela, 8, and seasoned pro Cassidy, 7. Beauty, talent and swimwear will decide who will be the Ultimate High Point Winner.