Gold Coast California Grand State Finals
The Gold Coast Pageant is home to some of the best pageant beauties of the southwest. Laura, 6, will try to shine with her pizza-tossing routine, but will it be enough to beat Diamond, 4, and Nicole, 5, who will do everything to impress the judges?