American Regal Gems
East Coast Pageants draw a variety of glitz girls from New York to Utah. Victoria, 6, embarks on her first full glitz pageant against heavy hitter Morgan, 7, and Elexis, 6, who is hoping her winning edge will be her double entry in the talent category.