National Gold Coast
This National Gold Coast pageant is the real Little Miss Sunshine that brings together the best of the West. Newcomer Rylan, 4, is prepared and ready to give 110 percent. Competing against her is Emily, 4, a local favorite, and Alicia, 7, a pageant pro.