Outlaw Pageant
In West Virginia, the Outlaw pageant draws the most-serious of competition. Isabella, 6, comes all the way from Michigan to compete against WV's true beauty, Jayden, 5. Alongside these two is the local top contender, Haley, 6, who is in it to win it.