Queens and Kings of America
Guitars, puppies and savings bonds are all at stake at this year's Queens and Kings of America Pageant in Louisiana. The big threat, Tootie, 10, is blazing her trail for the top title, but glitz girl Makynli, 5, just might have what it takes to win.