Dazzling Dreams
Marmaduke, Arkansas, draws a big crowd for the Babes of Summer pageant. Hope, 6, is the local heavy hitter taking on Sara, 4, and the Sprinkle sisters, who are a triple threat to beat at ages 6, 8 and 10.