Southern Glitz Open State
It's the Southern Glitz Open State pageant as Sadie, 4, brings all her spunk to compete against Isabella, 3, whose mother will make sure she's on her A-game. They'll all be chasing Bella, 5, who already holds eight Ultimate Grand Supreme titles.