Arizona Gold Coast
Competition heats up in Arizona, and glitz girl Charlie, 4, has high hopes of winning big in this year's Gold Coast Pageant. She'll have to bring her best as top competitors Samantha, 4, and Alyssa, 8, will do whatever necessary to take home the crown!