West Virginia Walk of Fame
This West Virginia pageant may be held in a small town, but the Walk of Fame is big time. Hannah, 7, is coming off a two-year hiatus in the pageant world. Her competition, Jayla, 6, brings along a secret weapon: her father -- a true pageant Dad!