Tiny Miss USA
Mississippi is host to the Tiny Miss USA pageant as Kragen, 8, vies for the title that got away against rising star Mckenzie, 7, and glitz newcomer Bayleigh, 5. The competition heats up as these pageant hopefuls bring their best to take home the crown.