Wiara
Wszystko w Elmore nagle staje się szare i nic nie dzieje się tak, jak powinno. Gumball i Darwin podążają szlakiem zniszczeń i zauważają, że jedna osoba trzymała całe miasto w ryzach. Alan. Muszą przywrócić jego wiarę w świat i przywrócić Elmore barwy.