Serce
Gdy pan Robinson przypadkowo okazuje, jak mało obchodzą go Gumball i Darwin, urażeni chłopcy odwracają się od niego. Pan Robinson próbuje odzyskać ich zaufanie. Wkrótce chłopcy zauważają, że jego największym problemem jest jego serce.