Cisza
Gdy Gumball i Darwin przestają mieć o czym ze sobą rozmawiać, boją się, że ich znajomość zbliża się do końca. Próbują odkryć sposób, który pomoże im ponownie porozumiewać się, ale nic nie działa. Może po prostu wyrośli z wzajemnej przyjaźni?