Decyzje
Kiedy nic nie układa się po myśli Darwina, ten winą za niepowodzenia obarcza Gumballa. Darwin decyduje się szukać nowego mentora i znajduje go w Alanie. Może czas już zacząć podejmować własne decyzje?