Życzenie
Gumball i Darwin wpadają w panikę, gdy podejrzewają, że przypadkowo zmienili pannę Simian w poduszkę. Skutki zaklęcia może w ich opinii odwrócić jedynie wyznanie miłości ze strony dyrektora Browna. Po prostu.