Rewolta
Darwin próbuje się wczuć w trudną sytuację przedmiotów codziennego użytku, które są poniżane i niedoceniane przez mieszkańców Elmore. W końcu postanawia stanąć na czele protestu i poprowadzić przedmioty przeciwko mieszkańcom.