Sieć
Gumball i Darwin zdają sobie sprawę, że dorośli mieszkańcy Elmore są niebezpiecznie naiwni, jeśli chodzi o korzystanie z internetu. Okazuje się, że trzeba im pomagać nawet w najprostszych czynnościach. A najgorzej radzi sobie ich mama Nicole.