Naiwniak
Gumball spędza dzień z Bomb Kidem, który uznał, że Gumball jest idealnym celem żartów dla niego i jego kumpli. Jednak szybko odkrywa, że Gumball jest tak naiwny, że wszystkie żarty odbijają się od niego.