Wszyscy w szkole uważają że związek Darwina i Carrie nie przetrwa długo. Wszyscy oprócz samych zainteresowanych. Gdy pojawia się były chłopak Carrie Gumball postanawia uświadomić Darwinowi co naprawdę się dzieje.