Własność
Nicole zdecydowała się wyrzucić starą lodówkę. Nie podoba się to Richardowi, ponieważ jest to jego ulubiona własność. Gdy okazuje się, że lodówka jest też magiczną przechowalnią emocji i wspomnień z dzieciństwa, Richard przeżywa kryzys.