Zjawy
Halloween w Elmore. Dzieci chodzą po domach, zbierają słodycze i świetnie się bawią. Duchom i zjawom coraz trudniej jest straszyć, więc zajmują się innymi pracami. Czy Gumball i Darwin pomogą zjawom ponownie robić wrażenie na mieszkańcach?