Bat Signal
Ted dan Harvey berganding tenaga untuk membetulkan kesilapan dari masa lalu mereka dan memasukkan penjahat ke dalam penjara. Stuart menghadapi kemungkinan bahawa dia mungkin tanpa sengaja telah membantu seorang pelanggan melakukan jenayah.