Stuart and the Tedster
Ted mesti bantu klien, Patton Oswalt. Amanda dan Erica pertahan bintang remaja yang menyerang pukul ayahnya. Stuart alami kemalangan dan tekanan emosi. Imbas kembali memaparkan Ted dan Eddie ke LA untuk parti bujang Stuart.