He Knew
Ted dan Kevin menangani satu berita mengejut tentang motif Lester membunuh rakan produksinya. Erica dan Leah cuba memenuhi permintaan seorang pelanggan selebriti. Pada masa lalu, Ted melibatkan rakan lamanya, Stuart, dalam kes mafia miliknya.