You’re On Your Own
Ted dan Amanda cuba menghalang isteri Lester daripada memberi keterangan. Kevin, Rick, dan Erica menemui masalah dengan cerita Lester. Rancangan Ted untuk hubungannya dengan Samantha menjadi rumit akibat kes RICO.