Angry Sylvester
Erica dan Ted berselisih pendapat apabila dia cuba menandatangani kontrak dengan klien berprofil tinggi tanpa persetujuannya. Stuart bertemu lawan yang tak dijangka. Rick cuba mendapatkan peranan impian Dylan Pryor. Leah mempersoalkan masa depannya.