Dester
Erica dan Kevin simpan rahsia daripada Ted yang boleh merencatkan perbicaraannya. Ted mencari sumber tak dijangka untuk selamatkan Lester. Stuart hadapi kesan selepas cuba menguatkan firma dengan melemahkan Black & Associates.