Good Times
Kematian klien menyatukan Ted dan Rick. Kevin bantu Erica dengan masalah keluarga. Stuart dan Samantha berbeza pendapat tentang klien yang takdisukai. Leah pertimbang untuk tinggalkan perundangan. Ted terima berita yang boleh menggugat kerjayanya.