Old Man Hanrahan
Ted memerlukan bantuan Amanda dengan seorang pendakwa baru dalam perbicaraan pembunuhan Lester. Erica bertembung dengan Rick untuk menghentikannya daripada mencuri seorang klien. Stuart dan Samantha bergaduh mengenai kedudukan Rick dalam firma itu.