Acapulco
Pada masa lalu, kes perbicaraan kartel Ted memaksanya untuk meminta bantuan rakan lamanya, Harvey Specter. Pertelingkahan antara Erica dan Leah mengenai masa peribadi menarik perhatian ketua baru HR firma tersebut. Stuart meminta bantuan Rick.