Seven Days A Week And Twice On Sundays
Ted Black dan Stuart Lane hampir bergabung dengan sebuah firma bekas isteri Ted. Rick dan Erica bersaing dalam firma itu, tetapi apabila penggabungan menghadapi masalah, Ted, seorang bekas pendakwa, terpaksa mengambil peranan yang dia sendiri benci.