Slugfest
Pelajar perundangan, Ted dan Stuart bertanding dalam perbicaraan percubaan. Pada masa kini, keraguan Stuart terhadap kliennya semakin meningkat. Erica berjuang untuk melindungi aib kliennya daripada dibongkar di khalayak ramai.