Getting Steamy
Myesha kejutkan Joe dengan permintaan kehamilannya. Anak-anak lelaki tamatkan tempoh percubaan mereka dengan hebat ketika Charlie mengajar pelajaran terakhirnya di gunung. Jenn mendedahkan rahsia mengejutkan kepada Jolie.