Three's Company
Pasangan poli Joe dan Myesha lihat jika Lauren adalah tambahan yang baik kepada hubungan mereka. Janda, Jolie meninggalkan keluarganya di Albuquerque untuk bersama teman wanitanya Jenn di Lembah San Luis di Colorado.