Say Yes
Ken & Christine cuba takluk landskap mereka yang sukar atas nama keluarga. Jenn dan Jolie berjuang untuk kekalkan cinta mereka. Charlie ambil langkah besar ke arah Jen, yang tinggal di gunung, tetapi perjalanannya pulang ke rumah mungkin sudah terlambat.