Pulling the Trigger
Koboi Ken bersatu semula dengan Christine di rumah mereka di luar grid, tetapi ia perlu segera disiapkan untuk keluarga mereka. Etika kerja Ryan mencetuskan kenangan trauma Shayla, Myesha meminta Joe untuk mengubah gaya hidup mereka.