The In-Laws
Ibu Myesha melawatnya di rumah, tetapi dia sukar terima keinginan anak perempuannya untuk berpoligami. Ryan menolak Shayla keluar dari zon selesa, dan Jen secara rahsia memberitahu keluarga Charlie mengenai masalah komitmennya.