Dirty Work
Penyembuh holistik Shayla mahukan lebih banyak percintaan dan kurang kerja keras di rumah teman lelaki veterannya Ryan di New Mexico. Jolie membuktikan cintanya kepada Jenn, dan Arune akhirnya membawa Samuel pulang.