The Perfect Storm
Di Black Mountain, ribut super ancam anak-anak Jen dan hubungannya dengan Charlie. Arune memberitahu Samuel dia mahu bayi. Myesha dan Joe tidak bersetuju untuk membawa Lauren sebagai pasangan ketiga, dan Shayla meninggalkan Ryan.