Afternoon Delight
Myesha menjadi kecewa dengan ketidakupayaan untuk hamil dengan Joe. Dengan anak-anak Jen di gunung, Charlie belajar tentang ibu bapa. Shayla tetapkan peraturan di ladang Ryan, dan Arune menunjukkan Sam tempat untuk berasmara.