The Hard Way
Anak perempuan Jolie bertemu Jenn, dan ketegangan meningkat, membuat Jolie tersepit. Ken dan Christine hadapi masalah semasa memperbaiki hartanah mereka. Charlie dan Jen hadapi dilema. Shayla hadapi masa lalunya yang gelap.