Cold Feet
Di Lembah San Luis, Jolie dapat gambaran pertama musim sejuk di luar grid. Ken dan Christine hadapi kehilangan di ladang, dan Charlie terpaksa membuat keputusan yang mungkin bertentangan dengan semua yang Jen percayai.