Open Concept Conundrums
Sebuah keluarga MA mengucapkan selamat tinggal kepada kondominium sempit dan masuk ke rumah lebih luas. Tetapi susun atur rumit dan kejutan yang tidak dijangka menyebabkan mereka tiada pilihan selain meminta bantuan ibu bapa serta mengurangkan kos.