A Renovation Lesson
Sepasang suami isteri Massachusetts terjun terlebih dahulu ke dalam pemilikan rumah, pengubahsuaian dan kehidupan perkahwinan. Walaupun mempelajari kemahiran pengubahsuaian dengan cepat, mereka juga mempelajari seni berkompromi untuk mengurangkan kos.