A Mountain of Problems
Sepasang suami isteri membeli rumah pertama mereka di Denver, CO dan dengan cepat menyedari bahawa mereka menghadapi masalah. Dengan bantuan daripada pereka mereka, mereka mesti menangani halangan pengurangan, komplikasi paip dan masalah dengan lantai.