A Renovation in the Clouds
Sebuah keluarga cuba menjadikan rumah gred pembina di Denver, Colorado, menjadi rumah impian mereka, tetapi citarasa yang berbeza menyebabkan mereka meneka semua pilihan gaya mereka dan masalah pemasangan mengancam tarikh perpindahan mereka.