This Reno is History
Seorang pemaju hartanah dan tunangnya berfikir di luar kotak ketika datang untuk membeli rumah pertama mereka bersama-sama, tetapi mengubah harta unik menjadi rumah yang boleh didiami memerlukan lebih daripada idea kreatif dan wang yang besar.